Monday, March 15, 2010

JAJA TAG SAYA

I just realized i was tagged by Jaja from Jaja Online Shoppe

1. Berapa lama anda luangkan masa untuk ber'blog'ing dlm sehari?
2. Berapa kerap anda shopping online?
3. Tujuan sebenar anda ber'blog'ing?
4. Kali pertama anda pegang duit sendiri? (kerja ye, biasiswa/pinjaman x kira)
5. Bila kali terakhir anda tukar handphone?
6. Perkataan yang anda selalu sebut sampai dah jadi trade mark anda la.
7. Apakah masakan anda yang paling superb sehingga menjilat jari?
8. Siapa orang pertama yang anda bercakap ari ini?
9. Apakah hadiah harijadi yg terbaik pernah anda bagi(anda perempuan)/terima(anda lelaki)?
10.Tag kawan2 anda yang tak join contest KBBC


1. depends lah, tapi for sure sampai jugaklah 2-3 jam.. ^_^

2. tak berapa kerap sgt..tapi adalah..suka beli brg yg good bargain klu beli online..

3.saja suka2, baru blajar blogging nie..dpt gak jumpa kawan baru, LAMA (dpt jejak qaseh ngan kawan lama tuh ).. and maybe in the future for business purposes gak la hehe

4.masa sekolah rendah lagi..mak dulu suka meniaga kecil2an..dpt upah tlg mak jual kuih2..kira kerja la jugak tu kan ^_^ masa tu jugak saya rajin kumpul keratan akhbar then jual kat wartawan bebas..sehari leh dpt RM2.00-RM5.00

5.2007.. beli SE W660i..harap2 tahun nie dapat tukar la sebab h/p tu pun mcm ala2 nak arwah dah **seydeh~

6.perkataan 'toink!' yg membawa maksud kantoi HAHA

7.ayah saya paling suka makan kalau saya masak mihun goreng ayam.. bf sy suka ayam masak kicap yg saya masak..tihihi..

8.ibu..ibu kejut saya awal pagi minta saya masak mihun goreng (kan saya kata mihun goreng saya sedap hehehe)

9. kad ucapan yang bapak besar and RM150 spa gift certificate..

10.huhuhu.. saya letak kat blog saya..and tag semua yg follow and visit blog saya la ^_^



Photobucket

0 left comments..you?:

Related Posts with Thumbnails
Words of Nonny Atika. Powered by Blogger.