Sunday, March 28, 2010

CONTEST:APA SAYA NAK BUAT KALAU DIBERI RM100



i think it's awesome if people $$$ you for doing something you enjoy doing; 
writing, travelling, eating, taking amazing photos, cooking, singing, baking,etc.
(semua di atas adalah passion saya.tapi mungkin tidak akan dibayar untuk singing..i'm a mediocre huhu)

baking?

oh how i wish. yes, I've been hoping to start baking for quite some time now but to no avail. why?

1. i don't have an oven. previous one dah meletop sebab overloaded dengan 'kuih raya' duties.**hurm
2. i don't have a decent mixer. sama kes dengan #1.
(oh Kenwood Mixer, aku hingin kamu! ada warna pink,ernie hihi)
(akhirnya  kuih raya yg selebihnya ialah dlm format kuih raya ialah kuih 'tunjuk' kat kedai huhu)

and with so many overflowing expenses for the W, i don't think i can buy both before i receive some pending payments in april. and even i do get the $, and managed to get both items, i won't be able to buy the ingredients to bake. 

sudah..sudah buat adjustment untuk budget, tapi fix sana, tolak sini, still tidak boleh jugak.

kenapa obsess mahu bake-schmake?

ini bah!

from http://erniekhairina.blogspot.com
(saya pinjam gambar aa, ernie)

all 3 from http://chomelcupcakes.blogspot.com/
(kak Zu, i'm a big fan of your work!)

haih. untuk lebih banyak bukti kenapa saya mahu bake, sila Google 'cupcakes' hihi jangan marah.

So, APA SAYA NAK BUAT KALAU DIBERI RM100?

beli bahan-bahan yang saya perlukan untuk buat kek & cupcakes pertama saya. 

pertama??

yup, i bake biscuits for Eidul Fitri, but never a cake or cupcake.ever.

but that's about to change.

So, whaddya say. give me that RM100? you'll make a novice baker so much happy if you do,Lelaki Ini 
(wah, adakah saya dibenarkan merayu haha.)

Lelaki Ini?

RM100 Lelaki Ini ada di sini


7 left comments..you?:

Ernie Khairina said...

wah ada mixer warna pink, mesti akan menjadi lebih gigih !

isk ko ni..segan i tau~ anyway, thanks for featuring me here babe!

all the best!

noirjewelry said...

i'll give u rm200 maciam?
tapi minggu dpn la..minggu ni mo bayar MARA huhu

P/s..lucu la word verification for this comment ... 'KITOI'

Nonny Atika said...

hehehehe.. gigih ernie, jgn nda gigih.. kin geram tinguk mixer pink karer itu.. hehehe.. abt ur cupcakes, well, all great things should be shared and appreciated!

Nonny Atika said...

meng,as always lah kan adaaaaa jak yg kita nampak lucu d mana2.. i miss our laughing moments together.. :)

wah RM200 lagitu... hahahahah...

Lelaki Ini said...

hehee..hantar sket ke rumah.. ;p

tQ for joining & good luck.. ;D

Nonny Atika said...

Lelaki Ini, kalau bleh pos n tak rosak cupcakes tu, i sudi hntr g s'jung hehehe..tapi kena bagi duluuuu RM100 nyer.. huhuhu

Unknown said...

Hello Blogger!
Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website kami www.kumpulbagi.com atau www.facebook.com/kumpulbagi/ untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

Related Posts with Thumbnails
Words of Nonny Atika. Powered by Blogger.