Wednesday, November 14, 2012

COMEBACK KID: STILL BREATHING

 
AMARAN: aku akan merepek meraban ja untuk entry comeback ini. insyaAllah entry selepas ni barulah ada input dan perkongsian ok. macam ada aku berjanji mau cerita pasal SAKA bah kan duluuuu? hehe. gilaklah punya topik.
 
Wow dramatiknya title entry. Ha ha. Saja ja. Well, peeps i am back. macam ada sudah 2 3 4 yang menegur kenapa blog sunyi munyi. entahlah, aku ni memangh selaluuuu writer's block. boleh berbulan lamanya. parah kan?
 
aku tengok balik, entry terakhir pun pasal saat² mau pindah tempat kerja.
 
lamanya blog dikasi tinggal, sekali diterjah balik, walaoweh..sudah bertukar wajah i tell you.. actually minggu lalu ada tolong kawan kepada ibu buatkan blog dia untuk assignment (ohya saya memang amik tender buatkan assignment.. PM me for more details ceeewaahh..)
 
memang tekejut beruque lah masa tengok dashboardnya dan segalanya blogger.com ni sudah LAIN BENAR.. macam mau masuk kelas blogging c Dayah lah pulek hehe.. godek slow² Alhamdulillah ok jugaklah..
 
oh ya.. aku ni microblogging di twitter. jadi kadang² bahan yang sudah dimuntahkan dsana macam malas mau diluahkan semuala di blog. tapi tengoklah, ada juga bahan yang lebih mudah dikasi share di blog bah kan kan kan?
 
 
Bah.. bagus² lah kamu dulu ah. macam mau datang balik ni ampus ni. heish
 
SALAM MAAL HIJRAH UOLLS
 
 

1 left comments..you?:

Dayz J said...

Nonny, tu lah, masa aku buat buku blogging tu dashboard masih dashboard lama ni. Sekarang buku sudah siap, sudah tukar interface baru. duhh.

Related Posts with Thumbnails
Words of Nonny Atika. Powered by Blogger.